.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش سرانه فضای ورزشی دانشگاههای کشور

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی دانشگاههای کشور در سال 84، 4.2 متر مربع بوده است، اظهار داشت: هم اکنون سرانه فضای ورزشی دانشگاههای کشور افزایش یافته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، دکتر مهدی طالب پور در مراسم اهداء پرچم دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور در بابلسر اظهار داشت: در یکسال گذشته 17 سالن باستانی نیز در دانشگاه های سراسر کشور در حال ساخت یا بهره برداری است.

طالب پور میزان سرانه بودجه ورزشی دانشگاهی کشور را حدود 25 تا 30هزار تومان عنوان کرد و گفت: این میزان در سال 84 سه هزار و 500 تومان بوده که با رشد قابل قبولی به این رقم رسیده است.

وی افزود: طبق قراردادی که فی مابین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه مازندران منعقد شده تمام مراحل اجرایی کار تعریف شده و با توجه به ظرفیتها و پتانسیلهایی که در این دانشگاه وجود دارد امیدواریم برگزاری این المپیاد بهتر از المپیادهای گذشته رقم بخورد.

وی با اشاره به قدم های رو به رشد و بسیار موثری فدراسیون ورزش های دانشگاهی و رویدادهای ورزشی برون مرزی دانشگاهها در سال گذشته گفت: در سال گذشته 14 رشته ورزشی به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام شدند.

رئیس دانشگاه مازندران نیز در سخنانی برگزاری دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر را فرصت خوبی برای کشف استعدادهای ورزشی کشور و دانشجویان این دانشگاه دانست.

قاسم علیزاده افروزی افزود: دانشگاه مازندران در دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور که در مرداد ماه سال 89 برگزار می شود میزبان حدود سه هزار دانشجوی پسر بوده که در قالب 16 رشته ورزشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این مسابقات ورزش دانشجویی کشور بتواند در سطح بین المللی به رتبه های قابل قبول و شایسته ایران اسلامی دست یابد.

در پایان این مراسم پرچم دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور به دکتر علیزاده افروزی رئیس دانشگاه مازندران اهدا شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.